Strona główna / Oferty pracy / Marketing Automation Specialist
Marketing Automation Specialist

Rekrutacja została zakończona!

Marketing Automation Specialist
Empik
Warszawa
CRM Marketing Specialist Książki i gazety
29-09-2020

Empik

Empik to przestrzeń, w której pasja napędza ludzi i innowacje. Tworzymy ją wspólnie, wykorzystując doświadczenia, wiedzę oraz wyjątkowe charaktery i zainteresowania każdego z nas. Dzięki temu jesteśmy jedną z największych marek omnichannel w Polsce, co roku inspirując 90 milionów Klientów w rozwijaniu i odnajdywaniu Ich pasji. Naszą misją jest inspirowanie, dawanie radości rozwijania pasji tych dużych i tych codziennych

Szukamy kandydatów na stanowisko:

Marketing Automation Specialist

Miejsce pracy: Warszawa

Do głównych obowiązków na tym stanowisku należy:

Zapraszamy Cię do naszego zespołu Marketing Automation and Development, w którym odpowiadamy za rozwój automatyzacji i personalizacji w komunikacji w grupie Empik. Do naszego zespołu szukamy osoby, która jest ekspertem w obszarze marketing automation, podchodzi kreatywnie do powierzonych zadań oraz analizuje wyniki i wyciąga wnioski. Dołącz do jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek oraz największych platform e-commerce w Polsce!

Dodatkowo:

  • Możliwość rozwoju w zespole doświadczonych ekspertów w obszarze Marketing Automation
  • Realny wpływ na budowanie komunikacji skierowanej do Klientów Empik
  • Dostęp do ogromnych zbiorów danych obrazujących potęgę strategii omnichannel – obsługujemy miliony klientów poprzez sieć ponad 260 nowoczesnych salonów oraz jedną z największych na polskim rynku platform e-commerce
  • Dostęp do szkoleń wewnętrznych z zakresu programowania, oraz technologii
  • Dostęp do szkoleń online, np. Coursera
  • Nieformalną atmosferę oraz elastyczne godziny pracy

 

Do Twoich codziennych zadań należeć będzie:

  • Tworzenie oraz wdrażanie zautomatyzowanych kampanii na podstawie zachowań użytkowników przy współpracy z zespołami Data Science i Data Engineering
  • Wdrażanie innowacyjnych rozwiązań opartych na modelach predykcyjnych przy współpracy z zespołem Data Science
  • Stałe monitorowanie wdrożonych kampanii, a także badanie efektywności prowadzonych działań pod kątem założonych KPI
  • Planowanie oraz prowadzenie testów AB. Na podstawie wyników przygotowywanie rekomendacji
  • Zarządzanie przepływem danych pomiędzy CRM a systemem do marketing automation
  • Tworzenie responsywnego kodu HTML i CSS w ramach e-maili
  • Wsparcie techniczne działań marketing automation
  • Budowanie skryptów w celu automatyzacji działań operacyjnych
  • Rozwój narzędzi do komunikacji z Klientami grupy Empik
Oczekiwania wobec Kandydatów:

Pasujesz do Nas, jeśli:

  • Masz minimum 2-letnie doświadczenie w obszarze marketing automation, CRM lub Customer Lifecycle Management
  • Posiadasz zaawansowaną wiedzę na temat systemów do marketing automation (np. Salesmanago, GetResponse, Selligent, Emarsys, Hubspot)
  • Jesteś biegły w HTML i CSS
  • Posługujesz się SQL na poziomie średniozaawansowanym
  • Znasz się na bazach danych i sposobach przepływu danych (API, webhooks)
  • Interesuje Cię świat marketingu interaktywnego i e-commerce
  • Potrafisz wyznaczać priorytety i bardzo dobrze organizujesz pracę własną
  • Nie boisz się podejmować nowych wyzwań
  • Znasz język angielski na poziomie średnio-zaawansowanym
  • Znasz Power BI i Google Analytics (mile widziane)
Oferujemy:

Korzyści dla Ciebie:

  • Hybrdydowy model pracy
  • System premiowania
  • Karta zniżkowa na produkty
  • Prywatna opieka medyczna
  • Karta Multisport
  • Konkursy z nagordami
  • Ubezpieczenie na życie
  • Doświadczony zespół
  • Rozwój zawodowy
  • Rozwój swoich pasji

Pamiętaj proszę o dopisaniu w CV klauzuli o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).