Strona główna / Artykuły z branży / Sinsay rozwija się zagranicą

Sinsay rozwija się zagranicą

i otwiera salon w Bośni i Hercegowinie.

Sinsay to marka należąca do Grupy LPP, która otworzyła nowy salon w Bośni i Hercegowinie w miejscowości Ilijaš.  

Sklep o powierzchni 616 metrów kwadratowych znajduje się w centrum handlowym Bellamonix, które należy do bośniackiej sieci i zarządzającej nie tylko centrami handlowymi, ale i hipermarketami, supermarketami i stacjami benzynowymi.

W roku 2024 spółka LPP zakłada rozwój sieci sprzedaży wszystkich swoich marek, przeważnie w tempie jednocyfrowym. Największy wzrost liczby sklepów przewidziany jest dla sieci Sinsay, zwłaszcza w mniejszych miejscowościach oraz popularnych wśród ich mieszkańców retail parkach. W związku z tym, spółka planuje istotną rozbudowę swojej sieci dystrybucji o kolejne przeszło 200 tysięcy metrów kwadratowych na najbliższy okres. Oznacza to, że do końca 2025 roku obiekty magazynowe Grupy będą zajmować już ponad 700 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni.

W roku 2024 spółka postanowiła przeznaczyć na inwestycje rekordową kwotę 1,5 miliarda złotych, z czego 1,2 miliarda złotych zostanie przeznaczone na rozwój sieci sklepów.

Kategorie: