Strona główna / Artykuły z branży / PRM wprowadza nowy klimat do mody warszawskiej

PRM wprowadza nowy klimat do mody warszawskiej

Jakub Józef Orliński staje się twarzą kampanii „PRIME CHOICE” PRM.

PRM jest nową marką na europejskiej mapie, która oferuje marki ze światowej półki łącząc high-end ze stylem miejskim. 

PRM to marka, która ceni sobie wszechstronność i indywidualizm. M.in. ze względu na te cechy najnowszą twarzą kampanii został Jakub Józef Orliński. Jest to śpiewak operowy, który odnosił  sukcesy taneczne jako b-boy, model.

W wideo promującym kampanię marki, Jakub Józef Orliński stawia czoła różnym pokusom luksusu tj. od zabytkowych samochodów, po atrakcyjnych gości i rozrywkę. Finalnie jednak zdobywa to, co kocha najbardziej. Reżyserem tejże kampanii został Daniel Jaroszek a spot został wyprodukowany przez Papaya Films. Za koncept komunikacji odpowiada natomiast Saatchi & Saatchi.

PRM to marka, która oferuje światowe marki, kolekcje limitowane, specjalne dropy snekearsów oraz obiekty kolekcjonerskie. W swoim portfolio ma marki tj.: Maison Margiela, Rick Owens, Kenzo, A Bathing Ape, Human Made, Filling Pieces, Fiorucci, Carhartt, Common Projects, Maison Mihara Yasuhiro, adidas Originals, New Balance czy Sporty&Rich.

Kategorie: