Jakub Józef Orliński staje się twarzą kampanii „PRIME CHOICE” PRM.
PRM jest nową marką na europejskiej mapie, która oferuje marki ze światowej półki łącząc high-end ze stylem miejskim.
PRM to marka, która ceni sobie wszechstronność i indywidualizm. M.in. ze względu na te cechy najnowszą twarzą kampanii został Jakub Józef Orliński. Jest to śpiewak operowy, który odnosił sukcesy taneczne jako b-boy, model.
W wideo promującym kampanię marki, Jakub Józef Orliński stawia czoła różnym pokusom luksusu tj. od zabytkowych samochodów, po atrakcyjnych gości i rozrywkę. Finalnie jednak zdobywa to, co kocha najbardziej. Reżyserem tejże kampanii został Daniel Jaroszek a spot został wyprodukowany przez Papaya Films. Za koncept komunikacji odpowiada natomiast Saatchi & Saatchi.
PRM to marka, która oferuje światowe marki, kolekcje limitowane, specjalne dropy snekearsów oraz obiekty kolekcjonerskie. W swoim portfolio ma marki tj.: Maison Margiela, Rick Owens, Kenzo, A Bathing Ape, Human Made, Filling Pieces, Fiorucci, Carhartt, Common Projects, Maison Mihara Yasuhiro, adidas Originals, New Balance czy Sporty&Rich.