Kaufland nie zwalnia tempa i kontynuuje swoją ekspansję.
Kaufland kontynuuje dynamiczną ekspansję swojej platformy e-commerce w Europie. W ubiegłym roku udanie zadebiutował w Czechach i na Słowacji. Kolejne platformy Kaufland Marketplace zostaną uruchomione w Polsce i Austrii jeszcze w tym roku. Dzięki temu sprzedawcy korzystający z Kaufland Global Marketplace zyskają jednoczesny dostęp do pięciu rynków oraz do ponad 81 milionów klientów online. Kaufland będzie także oferować szeroki zakres bezpłatnych usług wspierających ekspansję sprzedawców.
Z posiadaniem 245 sklepów w Polsce, Kaufland z pewnością jest jednym z wiodących detalistów spożywczych w kraju. Dodatkowo, sektor handlu online w Polsce odnotował ostatnio wzrost o ponad 10%. Debiut Kaufland Marketplace na polskim rynku pozwoli wykorzystać ten potencjał, korzystając z wysokiego poziomu świadomości i zaufania do marki Kaufland.
W przypadku Austrii, Kaufland Marketplace po raz pierwszy rozszerza swoją działalność na kraj, w którym marka dotąd nie była obecna jako sieć sklepów stacjonarnych. Niemniej jednak, świadomość marki Kaufland w Austrii przekracza już 40%. Co więcej, na austriackim rynku nadal brakuje praktycznie lokalnych operatorów platform e-commerce oferujących podobnie szeroki asortyment produktów. Wkraczając na rynek austriacki, Kaufland chce wykorzystać tę okazję.
Detaliczni sprzedawcy mogą już rejestrować się na tych nowych platformach handlowych. Warto działać szybko, gdyż przez pierwsze 3 miesiące od uruchomienia marketplace'u sprzedający nie będą musieli płacić prowizji. Dodatkowo, przez ten okres nie będzie również pobierana podstawowa opłata za korzystanie z możliwości Kaufland Global Marketplace. Co więcej, sprzedawcy otrzymają rabat w wysokości 1200 euro na sponsorowane reklamy produktów, co pozwoli im jeszcze lepiej zaprezentować swoje oferty.