Strona główna / Kariera w retail / Marcin Bojarski

Marcin Bojarski

Marcin Bojarski

Marcin Bojarski został dyrektorem ds. e-commerce w sieci Carrefour Polska.

Na początku lipca Marcin Bojarski objął stanowisko dyrektora eCommerce w sieci Carrefour. Wcześniej, przez dwa lata był dyrektorem sprzedaży działu e-commerce w Lidl Polska.

W latach 2016-2017 pracował w dziale e-commerce firmy Philips. W przeszłości był też związany też z E-Commerce Services i Smyk.com & Empik.com.

Carrefour Polska zanotował wzrost sprzedaży w pierwszym kw. 2019 LfL o 3 proc. Sprzedaż wyniosła 494 mln euro.

Carrefour Polska jest siecią handlową omnikanałowa. Posiada w Polsce ok. 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. W Polsce, Carrefour jest właścicielem 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.