Strona główna / Artykuły z branży / Modernizacja i restrukturyzacja w QUIOSQUE

Modernizacja i restrukturyzacja w QUIOSQUE

Firma inwestuje w obecną sieć

Obecnie sieć sprzedaży liczy ponad 180 salonów, z czego połowa to sklepy partnerskie. W pierwszym kwartale 2020 roku marka inwestuje w modernizację salonów, a także restrukturyzuje sieć.

 

QUIOSQUE obecnie skupia uwagę i środki na istniejącej już sieci. Remontuje lokale lub zmienia miejsca w obiektach, gdzie mogą uzyskać jeszcze lepsze lokalizacje. Przykładem są salony w Jankach, Komornikach, Grudziądzu, Czyżynach. Oczywiście marka planuje dalszy rozwój i na 2020 rok zaplanowała kolejne otwarcia. Marka stawia na mniejsze miejscowości. W planach jest otwarcie 10 nowych sklepów.

 

QUIOSQUE nieustannie analizuje i odpowiada na potrzeby swoich klientek. Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie w ciągu dnia - w pracy czy poza nią. To właśnie dlatego kolekcje łączą ponadczasową elegancję z nowoczesnymi elementami. Dzięki temu ubrania i dodatki sprawdzają się zarówno podczas oficjalnych uroczystości jak i rodzinnych spotkań, czy weekendowego wypoczynku. W swojej ofercie firma proponuje odzież w rozmiarach od 36 do 48, realizując myśl przyświecającą marce „jesteśmy różne – jesteśmy piękne”.

Kategorie: