Strona główna / Artykuły z branży / Intensywny rozwój sieci QUIOSQUE

Intensywny rozwój sieci QUIOSQUE

Rok 2019 niezwykle udany dla firmy

Marka QUIOSQUE nie zwalania tempa rozwoju sieci. Od początku roku otwarto już 11 salonów. Obecnie łączna liczba sklepów QUIOSQUE to 181, z czego 96 to salony własne, a 85 to sklepy partnerskie.

 

Obecny rok jest niezwykle udany dla QUIOSQUE pod względem liczby zawartych umów franczyzowych. Marka otworzyła sklepy z czterema nowymi partnerami. Na lokalizację tych salonów wybrano: Wolsztyn, Kielce, Łomżę, Gostynin i Sanok. W tym roku QUIOSQUE otworzył też 2 nowe lokale własne w Trójmieście. Jedną z nich była Galeria Madison, a druga Galeria Szperk.

 

QUIOSQUE znalazł się również wśród najemców Galerii Młociny – najnowszej obecnie galerii na rynku, a w tym roku, zgodnie z planem, QUIOSQUE otworzy około 18 salonów.

 

Firma nieustannie analizuje i odpowiada na potrzeby swoich klientek. Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie w ciągu dnia - w pracy czy poza nią. To właśnie dlatego kolekcje łączą ponadczasową elegancję z nowoczesnymi elementami. Dzięki temu ubrania i dodatki sprawdzają się zarówno podczas oficjalnych uroczystości jak i rodzinnych spotkań, czy weekendowego wypoczynku. W swojej ofercie firma proponuje odzież w rozmiarach od 36 do 48, realizując myśl przyświecającą marce „jesteśmy różne – jesteśmy piękne”.

Kategorie: