Rok 2019 niezwykle udany dla firmy
Marka QUIOSQUE nie zwalania tempa rozwoju sieci. Od początku roku otwarto już 11 salonów. Obecnie łączna liczba sklepów QUIOSQUE to 181, z czego 96 to salony własne, a 85 to sklepy partnerskie.
Obecny rok jest niezwykle udany dla QUIOSQUE pod względem liczby zawartych umów franczyzowych. Marka otworzyła sklepy z czterema nowymi partnerami. Na lokalizację tych salonów wybrano: Wolsztyn, Kielce, Łomżę, Gostynin i Sanok. W tym roku QUIOSQUE otworzył też 2 nowe lokale własne w Trójmieście. Jedną z nich była Galeria Madison, a druga Galeria Szperk.
QUIOSQUE znalazł się również wśród najemców Galerii Młociny – najnowszej obecnie galerii na rynku, a w tym roku, zgodnie z planem, QUIOSQUE otworzy około 18 salonów.
Firma nieustannie analizuje i odpowiada na potrzeby swoich klientek. Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie w ciągu dnia - w pracy czy poza nią. To właśnie dlatego kolekcje łączą ponadczasową elegancję z nowoczesnymi elementami. Dzięki temu ubrania i dodatki sprawdzają się zarówno podczas oficjalnych uroczystości jak i rodzinnych spotkań, czy weekendowego wypoczynku. W swojej ofercie firma proponuje odzież w rozmiarach od 36 do 48, realizując myśl przyświecającą marce „jesteśmy różne – jesteśmy piękne”.