Strona główna / Artykuły z branży / Sieć Grupy Benek chce się rozwijać w parkach handlowych

Sieć Grupy Benek chce się rozwijać w parkach handlowych

Rozwój w modelu franczyzowym

Od początku 2019 roku sieć Gruby Benek otwarła 6 lokali, a firma ten rok chce zamknąć z liczbą 10 nowych placówek.

Gruby Benek jest polską siecią pizzerii, która obejmuje 43 restauracje. Obrana przez firmę strategia to rozwój w parkach handlowych. Optymalna powierzchnia pod lokal to ok. 100-120 m2. Ważnym elementem dla firmy jest również możliwość wystawienia ogródka w okresie letnim.

Sieć Gruby Benek chce rozwijać swoje lokale w modelu franczyzowym. Firma franczyzobiorcom oferuje pomoc w wyborze lokalizacji, negocjuje warunki umowy najmu, opracowuje projekt technologiczny i wizualizacyjny lokalu oraz procedury operacyjne, standardy funkcjonowania i obsługi klienta.

Kategorie: