Strona główna / Artykuły z branży / Sephora nominowana w kategorii New Retail Concept/Retail Store Design

Sephora nominowana w kategorii New Retail Concept/Retail Store Design

Za nowy koncept perfumerii

Sephora konsekwentnie realizuje wdrażanie nowego konceptu perfumerii w centrach handlowych, który nosi nazwę „New Sephora Experience”. Oprócz nowych otwarć sieć planuje również modernizację już istniejących perfumerii do których wprowadzony zostanie nowy koncept lub wybrane jego elementy.

Nowa odsłona perfumerii spełnia oczekiwania i preferencje młodych konsumentów, którzy cenią nowości i eksperymenty z nowymi technologiami. Koncept ten nominowany został do nagrody w kategorii New Retail Concept/Retail Store Design. Oprócz perfumerii Sephora do nagrody zostało nominowane eobuwie.pl, Douglas i Helios. Rozstrzygnięcie konkursu odbędzie się 9 kwietnia.

W nowym koncepcie sercem perfumerii jest Beauty HUB, które skupia fanów makijażu i właśnie w tym miejscy klienci mogą samodzielnie wypróbować produkty, skorzystać z bezpłatnych metamorfoz, które trwają 15 minut lub skorzystać z płatnych usług makijażowych czy też z lekcji makijażu. W nowym wyglądzie salonów użyte zostały multimedialne rozwiązania tj.: wielkoformatowe ekrany LED czy też kolorystyczne wyodrębnienie stref.

Nowy koncept wprowadzany jest od jesieni 2017 roku.

Kategorie: