Firma wypracowała ponad 3,5 mln zł przychodów
Internetowy sprzedawca drewnianych akcesoriów lifestylowych – Plantwear w IV kwartale ubiegłego roku zanotował ponad 3,5 mln zł przychodów netto ze sprzedaży. Jest to wzrost o 16% w porównaniu z IV kwartałem 2019 roku. Biorąc pod uwagę okres od stycznia do grudnia 2020 roku firma osiągnęła ok. 10,5 mln zł przychodów (wzrost o 17% rdr).
W przychodach za ostatni kwartał ubiegłego roku największy udział miała drewniana biżuteria, która wygenerowała niemal 1,6 mln zł, a na drugim miejscu znalazły się drewniane zegarki, które osiągnęły ponad 1,3 mln przychodu.
W planach firmy jest dalsza ekspansja na rynki zagraniczne i w 2021 roku spółka planuje premierę serwisów w języku niemieckim, które skierowane będą do Klientów z Niemiec i Austrii.