Strona główna / Artykuły z branży / „Pick Up Points” w Żabce i Freshmarketach

„Pick Up Points” w Żabce i Freshmarketach

Paczki Zalando odebrać można w ponad 5 tys. sklepów

Punkty odbioru „Pick Up Points”, które należą do DHL Parcel zlokalizowane zostały w wybranych sklepach sieci Żabka i Freshmarket. Po wprowadzonej opcji „Drop-off Points”, który daje możliwość zwracania paczek nadszedł czas na możliwość ich odbierania. W wybranych punktach można będzie płacić gotówką i kartą, a zamówione paczki będą czekały przez 7 dni na ich odbiór (od daty doręczenia).  

Od wiosny zeszłego roku klienci Zalando mogą zwracać produkty w całej sieci 6500 punktów partnerskich DHL Parcel. Działanie „Pick Up Points” jest proste i intuicyjne, należy wybrać najbliższy punkt odbioru pod koniec robienia zakupów na stronie, a po otrzymaniu powiadomienia na maila o tym, że paczka jest już na miejscu odebrać ją w danej lokalizacji. W wiadomości zawarty będzie dedykowany kod PIN po podaniu, którego ekspedient w sklepie wyda przesyłkę.

Za swój cel strategiczny marka obrała sobie szybką i bezproblemową dostawę zamówionych produktów. Cel ten jest konsekwentnie realizowany m.in. poprzez wprowadzanie dodatkowych usług typu Same Day Delivery czy Pick Up Points.

Zalando jest platformą modową i lifestyle’ową, która założona została w 2008 roku w Berlinie. Platforma dostarcza pełny asortyment modowy: odzież, obuwie, akcesoria i produkty kosmetyczne do ponad 26 mln klientów na 17 rynkach.

Kategorie: