Firma tworzy koncept koncepcję „dwusalonów”.
Ochnik wprowadza innowacyjną strategię rozwoju marki, czyli "Shop in Shop Ochnik Accessories". Nowa koncepcja opiera się na tworzeniu tzw. dwusalonów, redefiniując dotychczasowe podejście do prezentacji produktów.
Zgodnie z nową koncepcją, w ramach jednego salonu firma uruchamia dwie odrębne przestrzenie sklepowe: jedną dedykowaną odzieży, a drugą galanterii. Dotychczas firma z powodzeniem otworzyła już 24 tego typu salony, a ambitnym celem jest osiągnięcie liczby 80 w ciągu kilku najbliższych lat.
Po rozszerzeniu przestrzeni w salonie, teraz dostępny będzie pełen asortyment marki, co umożliwi kompleksowe skompletowanie garderoby od stóp do głów.
W pierwszej części salonu klienci Manufaktury znajdą bogaty wybór okryć wierzchnich, kolekcji odzieży i obuwia oraz dodatki odzieżowo-galanteryjne. W drugiej części natomiast dostępne są nowoczesne walizki podróżne, akcesoria bagażowe, eleganckie torebki, praktyczne torby miejskiei portfele. Ekspozycja została umieszczona na starannie zaprojektowanym module meblowym, wyposażonym w nowoczesne oświetlenie typu LED.
Ten podział na dwie strefy stwarza dla klientów doskonałe warunki do lepszej prezentacji asortymentu, co przekłada się na udane i komfortowe zakupy. Sklep zajmuje powierzchnię około 230 mkw, co umożliwia klientom swobodne poruszanie się oraz skupienie się na wyborze produktów z odpowiednich kategorii.