Strona główna / Artykuły z branży / Nowy koncept handlowy Super-Pharm

Nowy koncept handlowy Super-Pharm

Sieć uruchomiła outlet

W Warszawie przy ul. Targowej sieć drogeryjna Super-Pharm otworzyła pierwszą placówkę w nowym formacie – Super-Pharm Outlet. W outlecie można kupić m.in.: końcówki serii produktów w obniżonych cenach (nawet 70%). Są to np.: perfumy, produkty higieniczne, kosmetyki, chemia gospodarcza, suplementy diety czy żywność dla dzieci.

Aktualnie w Polsce funkcjonuje ok. 80 placówek Super-Pharm. Pierwsza drogeria ruszyła w 2001 roku w Warszawie. Placówki te są połączeniem trzech działów: drogeria, apteka i perfumeria. Od niedawna firma rozwija również czwarty dział – optyczny, który funkcjonuje już m.in.: w Krakowie, Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi i Częstochowie.

Kategorie: