Pojawiły się już w sześciu centrach handlowych
Nowy koncept witryn pojawił się już w Galerii Młociny w Warszawie, Galerii Krakowskiej, Posnanii i Plaza w Poznaniu oraz w Forum i Galerii Bałtyckiej w Gdańsku.
Firma do ekspozycji swoich produktów wybrała podwieszane ekspozytury tzn. dopracowane w szczegółach, eleganckie torsy i dłonie manekinów. Aranżacja ta daje możliwość indywidualnego kreowania charakteru danej stylizacji. Na elementach tych marka aktualnie prezentuje ubrania z bieżącej kolekcji.
Kolorystyka utrzymana została w neutralnej palecie barw, aby na pierwszym planie uwydatnić mocne kolory, które zastosowane zostały w aktualnej kolekcji. Nowy koncept łączy w sobie zarówno modę, design i sztukę.
Pierwszy sklep marki Solar otwarty został w 1998 roku, a aktualnie sieć składa się z 70 salonów firmowych, 58 sklepów partnerskich, 17 salonów franczyzowych, współpracuje z 15 partnerami z zagranicy oraz ma 2 placówki franczyzowe w Niemczech i Luksemburgu.