W planach również zwiększenie powierzchni handlowej
Marka Monnari dążyć będzie w tym roku do zwiększenia powierzchni handlowej o 5-10%, niekoniecznie poprzez zmianę liczby sklepów, ale dzięki inwestycjom w istniejące już salony. Aktualnie trwa wymiana starych lokalizacji na większe. Średnia powierzchnia salonu Monnari wzrosła do
W 2018 roku przychody sieci spadły o 0,5% co dało kwotę 246,3 mln złotych. Zdaniem sieci spadek przychodów spowodowało ograniczenie handlu w niedziele. Pomimo uzyskania przychodów na podobnym poziomie rok do roku to jednak w 2018 roku wzrosły koszty sprzedaży i koszty ogólnego zarządu o 6,3%. Wzrosły m.in. koszty marketingu i doradztwa prawnego. Związane to było z prowadzonymi procesami akwizycyjnymi.
Rozwojowi poddana również zostanie marka Femestage Eva Minge, której głównym właścicielem jest Monnari Trade. Sieć chce zwiększyć liczbę sklepów z 18 do 35-40, aby osiągnąć zamierzoną rentowność. W grudniu ubiegłego roku sieć podała informację o nabyciu 75 udziałów, co stanowi 75% kapitału zakładowego/głosów w Centro 2017 Sp. z o.o.. Centro jest podmiotem dominującym dla grupy kapitałowej tworzonej przez spółki zależne, które są właścicielem praw marki Femestage Eva Minge.
Sieć podtrzymuje również chęć na kolejne przejęcia. Monnari Trade to spółka odzieżowa, która istnieje od 2000 roku, a na Giełdzie Papierów Wartościowych notowana jest od 2006 roku.