Strona główna / Artykuły z branży / Komputronik zapowiada ambitną ekspansję w 2019 roku

Komputronik zapowiada ambitną ekspansję w 2019 roku

Cel: 30% wzrost we wszystkich obszarach

W ubiegłym roku sieć Komputronik konsekwentnie otwierała nowe salony w całej Polsce oraz zwiększała asortyment oferowanych produktów. Pod koniec 2018 roku oferta salonów przekroczyła 100 tysięcy artykułów, które pochodzą od 2600 różnych marek. W 2019 roku sieć stawia na dalszy rozwój, a cel jaki Komputronik obrał to wzrost we wszystkich obszarach o 30%.

W 2018 roku liczba odwiedzających salony stacjonarne sieci wzrosła o 10%, liczba korzystających ze sklepu internetowego o 31%, a największy wzrost osiągnęła wersja mobilna, gdzie użytkowników przybyło o 41% więcej.

Sieć stawia również na budowanie swojego wizerunku w social mediach. Na YouTube grupa pod nazwą Komputronik Gaming ma 81 000 subskrybentów. Ogólna liczba lubiących/śledzących markę na wszystkich fanpage’ach sięga blisko 250 tysięcy. W ubiegłym roku marka przeszła również rebranding. Powstała wówczas nowa strona internetowa oraz zmieniła się identyfikacja wizualna, strategia oraz fundamentalne działania.

W zeszłym roku sieć wprowadziła także nową aplikację lojalnościową „Klub Komputronik”, która powstała w drugie urodziny programu Klient VIP. Aplikacja została wzbogacona o nowe funkcje, dzięki czemu pełni takie role jak: mobilna karta rabatowa, platforma, która dostarcza najnowsze informacje np. o premierach produktów oraz przydatne porady zakupowe. W Klubie jest już prawie 130 000 osób.

Komputronik specjalizuje się w asortymencie komputerowym, oprogramowaniu, w akcesoriach elektronicznych oraz w produktach RTV, AGD i HOME. Aktualnie na terenie kraju znajduje się prawie 140 sklepów stacjonarnych oraz sklep internetowy.

Kategorie: