Prezes firmy ogłosił, że również kolejne placówki sieci przejdą proces transformacji.
Inglot otworzył pierwszy flagowy salon w nowej odsłonie w Galerii Krakowskiej. To nie tylko pierwszy taki koncept marki w Polsce, ale także na całym świecie.
W przyszłym roku firma planuje uruchomić co najmniej 10 punktów sprzedaży zgodnych z tym innowacyjnym modelem sprzedaży. Dodatkowo, sukcesywnie modernizowane będą sklepy marki na całym świecie. W procesie transformacji znajdą się także punkty sprzedaży w sklepach multibrandowych, na przykład w sieci Hebe.
Celem tego nowego konceptu było stworzenie komfortowego miejsca zakupów i "przestrzeni, która inspiruje i kreuje wyjątkowe doświadczenia". Przy jego tworzeniu wzięto pod uwagę oczekiwania różnych grup wiekowych.
Inspiracją dla projektu, zarówno pod względem układu sklepu, jak i użytych materiałów oraz kolorystyki, była ludzka twarz oraz wszystkie aspekty z nią związane: od pielęgnacji skóry i niezbędnej bazy pod makijaż po kolorowe kosmetyki, które podkreślają indywidualność każdego klienta.
W projekcie sklepu wykorzystano naturalne odcienie beżu, które odnoszą się do faktur i odcieni skóry. Organiczne cechy ludzkiej twarzy, tj. zaokrąglone kształty, zostały subtelnie pokazane w przestrzeni sklepu poprzez umieszczenie łuków w witrynie ekspozycyjnej, na stoliku wejściowym oraz w różnych elementach wnętrza sklepu.
Bazę projektową uzupełniają kolorystyczne akcenty, określane jako "makijaż sklepu", które manifestują się poprzez kolorowe elementy, takie jak fotele czy lustra, tworząc wizualny podział między przestrzenią sprzedażową a strefą makeup. Specjalnie wydzielona sekcja makeup zapewnia klientom komfort i poczucie intymności podczas korzystania z usług makijażystów. W sklepie zaplanowano również strefę z umywalką, umożliwiającą higieniczne testowanie produktów na własnej skórze.
W salon marki w nowej odsłonie, szczególną uwagę zwrócono na witrynę, stanowiącą jeden z kluczowych elementów komunikacji. Dodatkowo, w sklepie umieszczono ekran wstęgowy, który znajduje się centralnie w salonie.W projekcie sklepu wykorzystano naturalne odcienie beżu, które odnoszą się do faktur i odcieni skóry. Organiczne cechy ludzkiej twarzy, takie jak zaokrąglone kształty, zostały subtelnie obecne w przestrzeni sklepu poprzez umieszczenie łuków w witrynie ekspozycyjnej, na stoliku wejściowym oraz w różnych elementach wnętrza sklepu.