Strona główna / Artykuły z branży / Dino rośnie w siłę

Dino rośnie w siłę

Zeszły rok należy do udanych

W ubiegłym roku sieć Dino otworzyła 202 nowe markety, co oznacza wzrost o 37% rdr. Dla przypomnienia w 2017 roku nowych sklepów zostało otwartych 147. Ogólna liczba sklepów sieci na koniec grudnia 2018 roku wyniosła 977 placówek. W samym IV kwartale 2018 roku Dino uruchomiło 82 sklepy.

Poprzedni rok dla sieci był czasem dynamicznego rozwoju, gdzie otworzono rekordową liczbę nowych sklepów, które przekroczyły planowany na miniony rok poziom otwarć. W ostatnich trzech latach Dino podwoiło liczbę swoich marketów, dzięki dobrze opracowanej i przemyślanej strategii ekspansji.  

Sieć podąża za potrzebami i oczekiwaniami swoich klientów i szybko na nie reaguje. Dino dużą uwagę przywiązuje do rozbudowy oferty oraz do atrakcyjnych promocji. Sieć w 2018 roku otworzyła również czwarte centrum dystrybucyjne na Dolnym Śląsku, dzięki czemu możliwe będzie otwieranie kolejnych sklepów. Na 2019 rok sieć planuje kontynuację strategii rozwoju organicznego.

Kategorie: