I poszerza obszar dostępności Bricomatów
Niezwykle dynamiczny rozwój sektora e-commerce i możliwość robienia zakupów on-line sprawia, że sieć supermarketów Bricomarché stawia na intensywny rozwój usługi click&collect, która jest idealnym rozwiązaniem i udogodnieniem nie tylko dla klientów indywidualnych ale również firm budowlanych.
Od lutego br. sieć sukcesywnie zwiększa liczbę placówek, w których produkty można zamówić internetowo i na chwilę obecną jest to 68 sklepów, a do końca 2019 roku planuje wprowadzić tę opcję w ponad 100 miastach w Polsce.
Nowością na rynku jest autorska usługa click&collect sieci – Bricomaty (debiutowały w lutym br.), które umożliwiają zamówienie produktów przez Internet a następnie ich odbiór w specjalnie wyznaczonych do tego boksach. Ta innowacyjna forma dostawy funkcjonuje w 5 miejscowościach: Nowym Tomyślu, Skierniewicach, Wałczu, Wągrowcu i Zduńskiej Woli. W planach Bricomarché jest poszerzenie obszaru dostępności Bricomatów.
Grupa Muszkieterów jest największą siecią franczyzową w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce. Należą do niej m.in. supermarkety Bricomarché oraz Intermarché.