Do czego?
Frisco.pl zobowiązało się do redukcji plastiku, aż o 50% do końca 2020 roku. Sklep internetowy zrezygnuje m.in. z tacek dla wybranych produktów, zmniejszy liczbę siatek na zakupy, zwiększy udział toreb papierowych oraz zamówień „zero waste”. Działanie jakie firma chce wprowadzić w tym roku to zmniejszenie do minimum liczby tacek w których dostarczają świeże produkty.
Frisco.pl chce również zoptymalizować proces pakowania zakupów, dzięki czemu ograniczona zostanie liczba zużywanych siatek, a klienci w zamian za to będą mogli zamówić jedno większe opakowanie zbiorcze. Testom poddana zostanie także dodatkowa opcja pakowania pod nazwą „zero waste” umożliwiająca zamówienie produktów świeżych bez opakowań, a w 2020 roku firma chce wprowadzić system kaucjonowania opakowań zwrotnych na warzywa i owoce.
W maju Frisco.pl uruchomi na terenie Warszawy nowe centrum logistyczne o powierzchni 11 000 m2, dzięki, któremu możliwy będzie równoczesny rozwój różnych modeli biznesowych, wdrożenie zaplanowanych rozwiązań czy też ulepszenie procesów logistycznych.
E-supermarket wykorzystuje plastik, który w 100% nadaje się recyklingu i jako jedna z nielicznych firm odbiera od swoich klientów wszystkie zużyte opakowania, które są przerabiane i ponownie wykorzystywane.