Marka funkcjonowałaby w większej grupie
CCC złożyło do UOKiK wniosek dotyczący przejęcia Gino Rossi. Transakcja ta nie doprowadzi do ograniczenia konkurencji na żadnym z rynków. Koncentracja nie będzie również szkodą dla konsumentów, ponieważ nie odczują oni tak naprawdę żadnej zmiany na rynku. Dotychczasowa marka Gino Rossi pozostanie na rynku.
Koncentracja pozwoli marce GR funkcjonować w większej grupie. Spółka boryka się ostatnio z trudną sytuacją finansową i zagrożeniem utraty płynności finansowej.
CCC swoje produkty sprzedaje zarówno przez sklepy stacjonarne, jak i również przez Internet poprzez platformy tj. deezee.pl i eobuwie.pl. Grupa CCC stawia na marki własne tj. Lasocki, czy Sprandi. CCC oprócz sklepów zlokalizowanych w Polsce prowadzi również sprzedaż stacjonarną w Austrii, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, Estonii, Litwie, Łotwie, Mołdawii, Niemczech, Rosji, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii, Ukrainie i na Węgrzech. Natomiast za pośrednictwem sprzedaży internetowej CCC obecne jest na rynkach w: Bułgarii, Czechach, Grecji, Francji, Hiszpanii, Litwie, Niemczech, Rumunii, Słowacji, Szwajcarii, Szwecji, Ukrainie, Węgrzech i we Włoszech.
Gino Rossi swoją popularność zdobyło dzięki skórzanemu obuwiu i akcesoriom. Spółka posiada detaliczną sieć sprzedaży na rynku polskim, niemieckim i czeskim. Prowadzi również działalność związaną z projektowaniem, produkcją i sprzedażą odzieży pod marką Simple. Gino Rossi swoje produkty sprzedaje poprze sieć salonów zarówno własnych, jak i franczyzowych, które zlokalizowane są w kraju i za granicą.