Strona główna / Artykuły z branży / Właściciel marek Wólczanka i Bytom zakłada osiągnięcie rentowności w 2026 roku.

Właściciel marek Wólczanka i Bytom zakłada osiągnięcie rentowności w 2026 roku.

VRG stawia sobie za cel osiągnięcie stabilnej rentowności w segmencie odzieżowym.

Grupa VRG zakłada osiągnięcie trwałej rentowności segmentu odzieżowego od 2026 roku. Spółka pozytywnie ocenia rezultaty zmian wprowadzonych w latach 2024–2025, których efekty są już wyraźnie widoczne. Firma ograniczyła także liczbę sklepów – z 496 na koniec III kwartału 2024 r. do 487 obecnie.

Grupa VRG pozytywnie ocenia rezultaty zmian przeprowadzonych w segmencie odzieżowym ( marki Vistula, Bytom i Wólczanka) przeprowadzone w latach 2024–2025, których efekty są wyraźnie dostrzegalne w 2025 roku. Rok 2026 ma być czasem kontynuacji obranej strategii, dalszego doskonalenia operacyjnego oraz utrwalania osiągniętych wyników. Po optymalizacji sieć sprzedaży działa efektywniej, dlatego firma planuje skupić się na zwiększaniu sprzedaży, podnoszeniu jakości kolekcji i skutecznym marketingu, co ma przełożyć się na wyższą rentowność marek – czytamy w raporcie.

Segment odzieżowy:

Cel główny: osiągnięcie stabilnej rentowności segmentu odzieżowego od 2026 roku.
Plany na 2026 rok: kontynuacja dotychczasowej strategii, dalsze usprawnienia operacyjne oraz umacnianie rezultatów działań z lat 2024–2025.
Priorytetowe obszary: rozwój sprzedaży, podnoszenie jakości kolekcji i skuteczniejszy marketing, co ma przełożyć się na wyższą rentowność.
Sieć sprzedaży: po przeprowadzonej optymalizacji ma funkcjonować bardziej efektywnie.

Segment Jubilerski:

Działania planowane na 2026 rok: dalszy rozwój marek W.Kruk i Lilou, z naciskiem na wzrost przychodów oraz marży brutto.
Priorytety:

  • Lilou: rozbudowa sieci sprzedaży oraz pełniejsze wykorzystanie potencjału marki jako uzupełnienia oferty całej grupy.
  • Segment jako całość: utrzymanie wysokiej rentowności i dalsze umacnianie pozycji rynkowej.

 

Kategorie: