Strona główna / Artykuły z branży / Wielki dzień dla Answear.com

Wielki dzień dla Answear.com

Debiut na GPW

To już dziś tj.: 8 stycznia 2021 roku Answear.com zadebiutuje na Giełdzie Papierów Wartościowych.

Pod koniec grudnia 2020 roku firma przydzieliła akcje oferowane w publicznej ofercie. Cena emisyjna ustalona została na 25 zł, a to oznacza, że do spółki trafi ok. 45 mln zł. Natomiast wartość całej oferty wyniosła powyżej 80 mln zł. Dużym zainteresowaniem oferta cieszyła się wśród inwestorów indywidualnych, w wyniku czego redukcja w tej transzy wyniosła 96,6%.

Według wstępnych danych Answear.com w IV kwartale 2020 roku wypracował 144 mln zł przychodów ze sprzedaży i jest to wzrost o 37% w porównaniu z IV kwartałem roku 2019. Biorąc pod uwagę cały 2020 rok to przychody ze sprzedaży zwiększyły się o 31% rdr i wyniosły 408 mln zł.

W ubiegłym 2020 roku spółka wydłużyła akcje marketingową związaną z Black Friday oraz wprowadziła akcję Black November, który poprzedzał wcześniej wspomniany Black Friday. Obie akcje wzbudziły duże zainteresowanie wśród Klientów co przyczyniło się do wzrostu kluczowych KPI biznesu: wartość średniego koszyka, wskaźnik odwiedzin oraz współczynnik konwersji.

Internetowa platforma Answear.com oferuje ok. 90 tys. produktów z ponad 350 światowych marek, a dominującą część oferty stanowią marki premium. Całość oferty dopełniają marki sportowo-outdorowe, popularne marki z segmentu ekonomicznego oraz marka własna Answear LAB.

Kategorie: