Strona główna / Artykuły z branży / W planach Coccodrillo zamknięcie kilku sklepów

W planach Coccodrillo zamknięcie kilku sklepów

W galeriach handlowych

Właściciel marki Coccodrillo – CDRL nie planuje otwierania kolejnych sklepów własnych w centrach handlowych, a wręcz przeciwnie wraz z zakończeniem umów, kilka z nich zostanie zamkniętych. Coccodrillo nie rezygnuje jednak z rozwoju sieci stacjonarnej w formule franczyzowej. W ostatnim półroczu powstało 12 takich placówek.

Sieć Coccodrilllo w Polsce składa się z 243 sklepów, większość z nich bo ok. 150 działa przy ulicach, a więc nie zostały one objęte obowiązującym aktualnie zakazem handlu. Firma aktualnie skupia się również na umacnianiu sklepu internetowego, który w obecnej sytuacji odnotowuje rekordowe wyniki sprzedaży. Spółka udostępniła także możliwość składania zamówień przez telefon.

W ubiegłym półroczu Coccodrillo otworzyło trzy sklepy franczyzowe na Słowacji, Łotwie i we Włoszech oraz dwa sklepy monobrandowe w Rosji i dwa w Kazachstanie.

Kategorie: