Ten jeden z kluczowych graczy akcesoriów GSM na polskim rynku nie zwalnia tempa.
Ta sieć franczyzowa z Wrosławia zdobywa kolejne lokalizacje w centrach handlowych. W tym roku firma otworzyła już ponad 20 nowych sklepów i obecnie liczy 210 salonów i wysp w galeriach na terenie całej Polski.
Jednym z kluczowych elementów sukcesu Teletorium jest model biznesowy, w którym to franczyzodawca pełni rolę bezpośredniego najemcy lokalu. Taki sposób działania zwiększa poczucie bezpieczeństwa wynajmujących, którzy mają pewność, że współpracują z wypłacalnym i rzetelnym partnerem. Dzięki niemal 20-letniej obecności na rynku, Teletorium zyskało reputację zaufanego partnera biznesowego, co owocuje trwałymi relacjami i współpracami.
Punkty Teletorium znajdują się nie tylko w prestiżowych galeriach handlowych największych polskich miast, takich jak Złote Tarasy w Warszawie, Magnolia we Wrocławiu, Galeria Bałtycka w Gdańsku czy Silesia City Center w Katowicach. Sieć posiada również wyspy i salony w centrach handlowych mniejszych miejscowości, takich jak Jędrzejów, Kołobrzeg, Oświęcim, Głogów czy Tomaszów Lubelski.
W tym roku Teletorium otworzyło 21 nowych sklepów. Nowe punkty pojawiły się m.in. w Rivierze Gdynia, Galerii Katowickiej, Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy i w bardziej lokalnych centrach, takich jak Galeria Rondo Wiatraczna w Warszawie czy Galeria Fordon w Bydgoszczy. Sieć rozwinęła się również w mniejszych miejscowościach, m.in. w Jędrzejowie, Ostrowie Wielkopolskim oraz w jedynym nowo otwartym w tym roku tradycyjnym centrum handlowym – Galerii Starówka w Lesznie. Dodatkowo Teletorium uruchomiło punkt na Dworcu Głównym PKP w Poznaniu, kontynuując ekspansję na dworcach, po wcześniejszym otwarciu wyspy na dworcu we Wrocławiu.