Ambitne plany łódzkiej marki
Właściciel odzieżowej marki Tatuum – KAN zastanawia się nad wejściem w przyszłym roku na Giełdę Papierów Wartościowych. Marka mocno stawia na rozwój produktu oraz sprzedaży online. Na przyszły rok spółka planuje kontynuację otwarć sklepów w Czechach, na Słowacji oraz na Węgrzech. Oprócz tego chce rozpocząć działalność na rynku rumuńskim.
Aktualnie sieć Tatuum liczy ok. 100 sklepów. W ubiegłym 2019 roku sprzedaż wyniosła ok. 200 mln zł. Natomiast w bieżącym roku sprzedaż spadła ze względu na problem z pandemią, a w miesiącach lipiec i sierpień odwiedziny w sklepach stacjonarnych były niższe niż w tym samym czasie w roku ubiegłym.
Tatuum bardzo mocno stawia również na rozwój kanału e-commerce, który obecnie stanowi ok. 20% w ogólnych przychodach. Oprócz inwestycji w nowy sklep internetowy, który ma ruszyć w listopadzie firma na kolejny 2021 rok chce wdrożyć nowy koncept sklepu stacjonarnego.