Granica 1000 sklepów przebita
Koniec pierwszego kwartału roku sieć zamknęła z liczbą 1009 sklepów, gdzie rok wcześniej tych placówek funkcjonowało 800. Powierzchnia sprzedaży sklepów na koniec marca 2019 roku wyniosła 389 tys. m2, jest to wzrost o 83,6 tys. m2 w porównaniu do końca marca 2018 roku.
Założona strategia na lata 2017-2020, która określona została w 2016 r., zakładała zwiększenie liczby sklepów z 557 do ponad 1200 (na koniec 2020r.). Spółka już wie teraz, że ten poziom zostanie osiągnięty rok wcześniej niż zostało to założone.
Zarząd spółki planuje w 2019 roku otworzyć nie mniejszą liczbę sklepów niż w roku ubiegłym i utrzymać wysokie tempo wzrostu powierzchni sprzedaży w kolejnych latach. Grupa Dino w przyszłości zamierza także dokonać inwestycji, które wspierać będą procesy związane z otwieraniem nowych sklepów, a przede wszystkim wzmocnić obecny dział ekspansji.