Jaki?
Grupa Kapitałowa HubStyle – polska marka odzieżowa osiągnęła (wstępne) skonsolidowane przychody ze sprzedaży w kwietniu 2020 roku w wysokości ok. 1.804 tys. zł. Osiągnięty wynik był wyższy o ok. 112% w porównaniu do przychodów osiągniętych w kwietniu ubiegłego roku.
Biorąc pod uwagę wartość przychodów w okresie styczeń-kwiecień 2020 roku wyniosły one 5.831 tys. zł. Jest to wynik wyższy o ok. 147% w porównaniu do okresu styczeń-kwiecień 2019 roku.
Segment detaliczny – marki Sugarfree i Cardio Bunny w kwietniu 2020 osiągnęły wartość przychodów ze sprzedaży w wysokości 531 tys. zł, a w ujęciu narastającym (styczeń-kwiecień) 2.777 tys. zł.
Natomiast wartość przychodów ze sprzedaży w segmencie środków ochronnych w kwietniu 2020 wyniosła 1.272 tys. zł. Kwiecień był pierwszym miesiącem wyodrębnienia przychodów, które obejmują środki ochronne. Firma na czas trwania pandemii koronawirusa do swojego portfolio wprowadziła produkty ochrony osobistej, aby zniwelować wpływ panującej sytuacji na działalność podstawową firmy, jaką jest sprzedaż odzieży.
Sprzedaż hurtowa i kontraktowa odzieży w kwietniu 2020 roku nie zanotowała przychodów, a w ujęciu narastającym wartość tego segmentu wyniosła ok. 1.782 tys. zł.