Sprzedaż w ostatnim czasie była bardzo słaba
Salamander – sieć sklepów obuwniczych opuszcza rynek polski i zamyka swoje sklepy. Jednocześnie spółka Salamander-Polska z dniem 1 stycznia 2021 roku kończy swój program lojalnościowy SALAMANDER CLUB, a karty klienta i dotychczas niewykorzystane „Shopping Card” będą realizowane do 1 marca 2021 roku w dowolnym salonie sieci w Polsce. Po tej dacie stracą ważność.
Sieć Salamander ma 7 sklepów w Polsce, a aż 5 z nich znajduje się w Warszawie, a pozostałe 2 we Wrocławiu. Oprócz marki własnej SALAMANDER w sklepach oferowane jest obuwie, torebki i akcesoria innych marek.
Sprzedaż spółki w marcu 2020 roku spadła o 47,5% rdr, w maju o 52,7% rdr, w czerwcu o 31,2% rdr, w lipcu o 26,03% rdr, a w kwietniu sprzedaż wyniosła 0 zł. Sprzedaż netto w 2019 roku wyniosła 11 440 547, 33 zł (spadek o ok. 2,3% rdr), natomiast zysk netto w 2019 roku wyniósł 1 710 179, 73 zł.
Na rynku niemieckim marka SALAMANDER istnieje od 1904 roku, w Polsce zarejestrowana została w KRS w maju 2003 roku.