Strona główna / Artykuły z branży / Rozwój usługi Drive w Intermarché

Rozwój usługi Drive w Intermarché

Sieć inwestuje w to rozwiązanie

Sieć usługę wprowadziła do sklepu w Gryfinie, a do końca roku chce ją wprowadzić również do czterech kolejnych placówek. W ramach usługi produkty, które zostały zamówione przez Internet są pakowane i dostarczane przez obsługę bezpośrednio do samochodu klienta. Na zewnątrz sklepu znajduje się specjalna strefa do odbioru. Zakupy odebrać można w ciągu 24 godzin.

Klienci, którzy korzystają z usługi Drive mają dostęp do bogatszej oferty asortymentowej. Aktualnie oferta produktów dostępnych online wynosi od 9 do 11 tysięcy artykułów z czego około 2 tysiące to produkty marek własnych. Ceny w sklepach tradycyjnych i w sklepie internetowym są takie same. Klienci kupujący online nie ponoszą żadnych dodatkowych kosztów dotyczących przygotowania czy wydania zakupów.

Grupa Muszkieterów to sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce. Grupa jest zrzeszeniem ponad 300 niezależnych polskich przedsiębiorców, którzy zarządzają supermarketami spożywczymi Intermarché oraz Bricomarché.

W ubiegłym roku obroty Grupy Muszkieterów wyniosły ok. 7,5 mld złotych.

Kategorie: