Strona główna / Artykuły z branży / Rozwój internetowej sprzedaży w sieci Kaufland

Rozwój internetowej sprzedaży w sieci Kaufland

Sieć rozszerza współpracę z Everli

W ubiegłym tygodniu rozpoczęła się współpraca sieci Kaufland z firmą Everli, która zajmuje się realizacją i dostawą zakupów online. Po starcie usługi we Wrocławiu obejmie ona również 15 kolejnych miast: Kraków, Poznań, Warszawę, Łódź, Gdańsk, Gdynie, Bydgoszcz, Toruń, Szczecin, Rzeszów, Lublin, Bytom, Tychy, Piaseczno i Sosnowiec.

Asortyment sklepu internetowego obejmuje ponad 4000 produktów tj.: artykuły świeże (owoce, warzywa, pieczywo), artykuły suche, produkty z lady oraz produkty mrożone, które będą dostarczane w specjalnych torbach utrzymujących odpowiednią temperaturę. Ponadto w ofercie znajdują się również kosmetyki, produkty do codziennej higieny, pieluchy czy karma dla zwierząt.

Everli dostarcza zamówione produkty do klientów w odległości do ośmiu kilometrów od najbliższego marketu Kaufland (od poniedziałku do soboty w godz. 8-23). Koszt dostawy wynosi 9,90 zł. Zakupy można zamawiać również z wyprzedzeniem do siedmiu dni.

Na terenie Polski aktualnie funkcjonują 224 markety sieci Kaufland, a ich asortyment liczy w zależności od marketu od 15000 do 21000 produktów.

Kategorie: