W czerwcu sieć zanotowała 60% wzrost
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży CCC we wszystkich kanałach w czerwcu wyniosły 621 mln zł i były wyższe o 60% w porównaniu do czerwca ubiegłego roku. W okresie styczeń-czerwiec sprzedaż osiągnęła 2 647 mln zł, co dało wynik wyższy o 37% rdr.
Sprzedaż detaliczna w sklepach stacjonarnych w czerwcu 2019 roku wyniosła ok. 502 mln. Jest to wynik o 62% wyższy niż sprzedaż osiągnięta w czerwcu ubiegłego roku. Sprzedaż w okresie od stycznia do czerwca bieżącego roku wyniosła ok. 1 942 mln zł (wzrost o 32% rdr).
Sprzedaż w kanale e-commerce w czerwcu bieżącego roku zanotowała wynik 107 mln zł (wzrost o 53% rdr), a cały okres od stycznia do czerwca 641 mln zł (wzrost o 60% rdr).
Grupa CCC aktualnie posiada ok. 1,2 tys. salonów w 23 krajach w Europie i poza nią (kanały on-line i off-line).