Strona główna / Artykuły z branży / Przyspieszona digitalizacja w POLOmarket

Przyspieszona digitalizacja w POLOmarket

Dzięki aplikacji mobilnej

Aplikacja POLOmarket okazała się dla firmy kamieniem milowym w procesie digitalizacji komunikacji. Pozwoliła ona nie tylko rozszerzyć program lojalnościowy, ale również wdrożyć wielokanałowy model komunikacji z klientem oraz zintegrować poszczególne działania.

Użytkownicy korzystający z aplikacji mobilnej mogą korzystać ze standardowych promocji oraz dodatkowych, dedykowanych ofert. W aplikacji znaleźć można także dostęp do przepisów programu kulinarnego pt.: „Na Szlaku Smaku”.

W II kwartale 2020 roku sieć chce wprowadzić kolejne nowe i wygodne rozwiązania w aplikacji mobilnej.

W ramach sieci POLOmarket aktualnie funkcjonuje 280 nowoczesnych placówek, które zlokalizowane są na terenie całej Polski. Firma rocznie osiąga blisko 2,5 mld zł obrotu netto.

Kategorie: