„I love Groszek. Kolekcja pełna marzeń.”
Nowa akcja lojalnościowy skierowana jest głównie do najmłodszych klientów sieci. Za zrobione zakupy klienci zbierają punkty, które mogą wymienić na pluszowe maskotki. Wprowadzenie programu lojalnościowego jest odpowiedzią na aktualne zapotrzebowania i trendy w sieciach spożywczych. Dużą część klientów, którzy odwiedzają sklepy Groszek są rodziny z dziećmi.
Dzieci wybrać mogą z pośród ośmiu maskotek z popularnych wytwórni Dream Works. Za każde wydane 30 zł w sklepie klient otrzyma 1 punkt, a za 60 punktów maskotkę można odebrać za 1 grosz, a za zebrane 30 punktów maskotkę można kupić za 19,99 zł.
Punkty zbierać można do 30 listopada, a lista sklepów, które biorą udział w akcji dostępna jest na ich stronie internetowej.
Sieć sklepów Groszek działa na rynku od 2000 roku i aktualnie zrzesza ponad 1800 placówek.