Strona główna / Artykuły z branży / Popularność programów lojalnościowych wzrasta

Popularność programów lojalnościowych wzrasta

POLOmarket może pochwalić się dobrym wynikiem

Od uruchomienia programu lojalnościowego POLOkarta minęło już trzy lata, a sieć może pochwalić się blisko 1,2 mln wydanych kart. Klienci, którzy korzystają z POLOkarta mogą skorzystać z ofert promocyjnych np. mogą kupić produkty z różnych kategorii w niższej cenie. Użytkownicy otrzymują również informacje za pośrednictwem SMS o specjalnych ofertach.

 

Ostatnio z zarządu zostało wykreślonych trzech członków: Jarosław Brudnicki, Bartosz Pietruszka i Anita Tołysz. Natomiast Piotr Szmyt z powodów osobistych zawieszonych jest w czynnościach członkach zarządu do 29 marca 2019 roku. Po tych zmianach w zarządzie jest tylko prezes spółki – Marcin Sowa.

 

Każdego miesiąca POLOmarket odwiedza prawie 9 milionów klientów.

Kategorie: