Strona główna / Artykuły z branży / Plany Grupy CCC

Plany Grupy CCC

Firma chce skupić się na rozwoju organicznym

Założona strategia Grupy CCC na lata 2020-2022 nie zakłada akwizycji, a raczej skoncentrowanie się na rozwoju organicznym. Firma planuje inwestycje także na rynkach w których są numerem jeden lub dwa. W drugiej połowie 2020 roku CCC chce wprowadzić do swoich sklepów kasy samoobsługowe.

 

Opracowana strategia skupia się zarówno wokół obecnych, jak i przyszłych klientów. Opiera się na pięciu filarach: produkt, omnichannel, stabilność finansowa, sprawność i efektywność oraz zrównoważony rozwój. Cele jakie postawiono w każdym z tych obszarów realizowane będą przy wsparciu nowych technologii i analityki danych.

 

Grupa skupia się również na wzmocnieniu podstawowych marek tj.: Lasocki, Gino Rossi, Sprandi, Jenny Fair i DeeZee. Do końca pierwszego kwartału nowego roku CCC zaprezentuje szczegóły opracowanej strategii zrównoważonego rozwoju.

Kategorie: