Ani Brexit ani pandemia covid-19 nie wstrzymała dynamicznego rozwoju sieci Dealz
Dealz - marka należąca do Grupy Pepco - może pochwalić się otwarciem 100. sklepu w Polsce. Sklep otwarto w Olsztynie. Jednocześnie jest to 150. sklep marki w Europie kontynentalnej.
Rok 2020 i pandemia covid-19 dały się mocno we znaki całej branży retail, ale nie powstrzymały założonego przez Grupę Pepco planu. Dzięki temu marka Dealz istnieje już na rynku polskim ponad trzy i pół roku a w maju 2021 Grupa Pepco weszła na warszawską giełdę papierów wartościowych.
W sklepach sieci Dealz możemy kupić szeroką gamę produktów FMCG, zabawek, sprzętu ogrodniczego oraz sprzętu do majsterkowania. Przy tym wysoka jakość produktów łączy się z atrakcyjną ceną.
Pepco Group prowadzi około 3400 sklepów pod trzema markami - Pepco, Dealz i Poundland - w 16 krajach.