Który kanał notuje takie wzrosty?
W 2020 roku sprzedaż Grupy Organic Farma Zdrowia wyniosła 102,7 mln zł – jest to rekordowy poziom osiągnięty przez firmę. W kanale detalicznym sprzedaż spółki wyniosła 56,2 mln zł (spadek o 8% rdr), a sprzedaż spółki dystrybucyjnej Eko-Wital osiągnęła rekordową sprzedaż 65,8 mln zł (wzrost o 13% rdr).
Motorem napędowym wzrostu sprzedaży była sprzedaż w kanale hurtowym realizowana przez spółkę Eko-Wital. Natomiast w kanale detalicznym wysoki poziom sprzedaży utrzymywał się do 13 marca 2020 roku, a od drugiej połowy miesiące istotne wzrosty zanotowała większość sklepów przy ulicach, na osiedlach oraz sklepy internetowe, a w szczególności sklep www.organic24.pl.
Od połowy marca 2020 roku, wraz z momentem wprowadzenia ograniczeń w handlu znacząco spadła sprzedaż w sieci sklepów detalicznych Organic Farma Zdrowia, które znajdują się w galeriach handlowych.