Premierowy salon w tym wydaniu już otwarty
Znajdziemy go w Galerii Mokotów w Warszawie. Salon jest odpowiedzią na marzenia twórców marki, którzy chcieli, aby został stworzony odważny i autentyczny shopconcept. Koncepcją zajęła się pracownia Zamek Design, którzy specjalizują się w tworzeniu silnych wizji. W przypadku Wojasa ważnym było również stworzenie koncepcji, która wyprzedzi oczekiwania zarówno inwestora jak i rynku.
Marka Wojas jest marką klasyczną, a nowy koncept jest sygnałem, że marka jest otwarta na nowe doświadczenia, oczywiście nie rezygnując z wysokiej klasy, która przekłada się na jakość i wartość produktów. Wnętrze zmieniło się pod względem kolorystycznym, salon został przyciemniony, i połączony z surowymi materiałami tj. kamień, elementy z metalu co daje zestawienie na zasadzie jasne-ciemne, ciepłe-zimne, surowe-przystępne. W salonie znajdują się również lokalne materiały, które nawiązują do korzeni marki – Nowego Targu, przedgórza Tatr.
Salon podzielony został na strefy produktowe, pojawiło się nowe miejsce na limitowaną kolekcje. Lepiej wyeksponowane zostały również akcesoria i torebki, które wplecione zostały w podstawowy produkt, jakim jest obuwie.