Strona główna / Artykuły z branży / Nowy start-up modowy Moniki Kapłan

Nowy start-up modowy Moniki Kapłan

Marka COMMITMENT

Monika Kapłan, która przez wiele lat odpowiedzialna była za strategie marketingowe największych polskich marek w tym m.in.: za globalny sukces marki Reserved wystartowała właśnie z modowym start-upem – COMMITMENT. Wraz z zespołem specjalistek – Kamą Bojarczuk i Eweliną Wydrą ruszyła z własnym projektem.

COMMITMENT to marka, która wyrosła z wielu lat przemyśleń i doświadczeń. Inspiracje czerpane są z jogi i ze sportowej estetyki w wersji retro oraz ze współczesnych trendów z wybiegów. COMMITMENT to nie ambasadorki i popkulturowe osobowości, ale społeczność – aktywnie żyjące kobiety, choć różne osobowości – są świadomymi klientkami, które zwracają uwagę na jakość wykonania, użyty materiał oraz na zrównoważoną produkcję (materiały z recyklingu, prąd wykorzystany do produkcji modeli bezszwowych powstał z energii słonecznej).

Asortyment marki to 52 modele ubrań i dodatków: koszule, płaszcze, długie spódnice, dresy, legginsy, kardigany, topy do ćwiczeń, apaszki.  

Produkty marki COMMITMENT produkowane są w Polsce. W części kolekcji wykorzystane zostały szlachetne surowce tj.: wełna merynos, naturalna skóra czy jedwab.

Kategorie: