Strona główna / Artykuły z branży / Nowy sposób komunikacji w Empiku

Nowy sposób komunikacji w Empiku

Przebudowie został poddany sklep online i aplikacja mobilna

Nowy sposób komunikacji pojawi się w sklepie internetowym oraz w aplikacji mobilnej, które zostały tak przebudowane, aby ułatwić znalezienie kategorii, która związana jest np. z naszym hobby. Zmiany pojawią się w warstwie tekstowej i graficznej. W salonach stacjonarnych sieci Empik wszystko pozostanie tak jak było do tej pory.

W sklepie online i aplikacji mobilnej znaleźć można ponad dwa miliony produktów z różnych kategorii. Empik głównie kojarzy się z książkami, muzyką i filmem, dlatego kategorie mniej znane klientom tj.: Dziecko i mama, Zdrowie i uroda, Elektronika, Dom i ogród, Zabawki i Sport zostaną lepiej wyeksponowane oraz uzupełnione np. o porady, artykuły i ciekawostki.

Empik rozwija również narzędzia, które łączą ze sobą wszystkie kanały np. click&collect – ekspresowa rezerwacja i odbiór produktu w salonie. Grupa Empik jest ogólnopolską siecią w skład, której wchodzą salony Empik, księgarnie Mole Mole i sklepy Papiernik by Empik. Obszar online składa się ze stron: empik.com, serwis empikfoto.pl i księgarnia internetowa Livro.pl.

Kategorie: