Strona główna / Artykuły z branży / Nowa usługa w Kauflandzie

Nowa usługa w Kauflandzie

Możliwość nadawania i odbierania przesyłek

Od kwietnia 2019 roku w wybranych sklepach Kaufland można nadawać i odbierać przesyłki kurierskie. Sieć współpracuje z Pointpack.pl – jest to firma, dzięki której sieć Żabka posiada status placówki pocztowej. Wprowadzając takie rozwiązanie Kaufland chce pozyskać klientów z e-commerce. Klienci mogą odebrać lub nadać przesyłkę DHL Parcel w Punkcie Informacyjnym zlokalizowanym w sklepie.

Działaniami wdrożeniowymi zajmuje się Pointpack.pl, który odpowiedzialny jest za nawiązywanie współpracy z sieciami kurierskimi i pocztowymi. Usługa dostępna będzie w godzinach otwarcia sklepu.

Nawiązanie współpracy z siecią Kaufland jest kolejnym krokiem w poszerzeniu sieci punktów partnerskich DHL Parcel. Operator logistyczny konsekwentnie rozwija swoją sieć, która liczy już ponad 6700 punktów. Z roku na rok liczba przesyłek, które obsługiwane są przez DHL Parcel wzrasta 6-krotnie. Dzięki otwarciom nowych punktów odbioru zmniejszana jest również liczba kilometrów, które pokonują kurierzy.

Kategorie: