Strona główna / Artykuły z branży / Nowa strategia rozwoju w Polomarket

Nowa strategia rozwoju w Polomarket

Wspólnicy doszli do porozumienia

W związku z porozumieniem podpisana została umowa odkupu przez spółkę udziałów od 40% udziałowców na warunkach, które zostały wskazane w umowie. Dzięki porozumieniu zakończone zostały spory prawne w sieci, a w spółce Polomarket pozostają wyłącznie jej współzałożyciele, którzy nadal prowadzą i rozwijają supermarkety.

W ostatnich latach Grupa wprowadziła wiele zmian m.in. w obszarze asortymentu, marki własnej, przeorganizowała salę sprzedaży oraz wzmocniła kategorię produktów świeżych. Kończący się rok 2019 jest dla Polomarketu rekordowym pod względem sprzedaży i rentowności. Firma inwestuje również w nowe otwarcia oraz w remonty wszystkich funkcjonujących sklepów.

Polomarket aktualnie posiada 280 placówek zlokalizowanych na terenie całej Polski, a rocznie osiąga blisko 2,5 mld złotych obrotu netto.

Kategorie: