Strona główna / Artykuły z branży / Nowa strategia Plantwear

Nowa strategia Plantwear

Spółka zapowiada zwiększenie skali działalności

Internetowy sprzedawca drewnianych akcesoriów lifestylowych – firma Plantwear w II kwartale 2020 roku zanotowała 2,18 mln zł przychodów oraz 64 tys. zł straty netto.

Spółka zapowiada realizacje strategii, która opiera się na czterech filarach działalności tj.: dalszy rozwój oferty flagowej (marka Plantwear) oraz poszerzanie marek uzupełniających - Plantwear HOME i Plantwear KIDS. W założonych planach jest również zwiększenie skali projektu Giftbay.pl, wprowadzanie nowych konceptów oraz dalszy rozwój na rynkach zagranicznych.

Firma Plantwear to producent drewnianych zegarków, biżuterii i akcesoriów. Firma działa na rynku od 2013 roku, a na początku stycznia 2020 roku spółka zadebiutowała na rynku NewConnect.

Kategorie: