Od dziś tj. 1 maja
W nowej kampanii, która otwiera sezon wiosna-lato 2020 sieć zapowiada m.in. wprowadzenie do oferty ponad 3000 nowych produktów.
Rossmann duży nacisk stawiał będzie na naturalne składniki w kosmetykach oraz na produkty tzw. waterless (szampony i odżywki w kostkach), które są odpowiedzią na potrzeby planety. Do ich produkcji zużywa się mniej wody.
W asortymencie pojawią się również produkty niszowe, które do tej pory znane były głownie z Internetu („instamarki”), a ich produkcja odbywała się w małych manufakturach. Będą to głównie marki makijażowe, do pielęgnacji twarzy, ciała itp. Kolejnymi produktami, które pojawią się w asortymencie to tzw. produkty „przyjazne naturze”.
Poza poszerzeniem asortymentu metamorfozę przejdą również same sklepy sieci Rossmann.
W 2019 roku Rossmann w Polsce osiągnął obroty netto ze sprzedaży w wysokości prawie 8,79 mld zł. Jest to wzrost o 5,9% w porównaniu z rokiem 2018. Natomiast zysk netto wyniósł 954 mln zł i był wyższy o 3,27% rdr.
Plan inwestycyjny jaki firma obrała na rok 2020 to m.in.: powiększenie sieci o 90 nowych sklepów.