Zajmie się obsługą wszystkich pięciu marek
Poprzez uruchomienie Fulfillment Center pod Bukaresztem o powierzchni 22 tys. m2 firma LPP może realizować dostawy produktów do klientów z Europy Południowo-Wschodniej. Magazyn zajmie się obsługą zamówień online marek: Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp i House. Jest to drugi (po Moskwie) zagraniczny magazyn spółki. Po jego uruchomieniu ogólna powierzchnia magazynowa (dedykowana e-commerce) zwiększyła się do ok. 100 tys. m2.
Za powstanie obiektu odpowiadała firma WDP, a partnerem strategicznym LPP w zakresie jego obsługi została firma Quehenberger Logistics.
Region Europy Południowo-Wschodniej jest dla firmy LPP jednym ze stretegicznych rynków zwłaszcza w kanale e-commerce. Planem obranym przez LPP jest przekroczenie do końca 2019 roku miliarda złotych ze sprzedaży w kanale online, a w 2020 roku firma planuje otworzyć nowy magazyn na Słowacji.