Strona główna / Artykuły z branży / Kaufland zastanawia się nad nowym kanałem sprzedaży w Polsce

Kaufland zastanawia się nad nowym kanałem sprzedaży w Polsce

Sieć chce wprowadzić e-sklep

Aktualnie analizie poddawana jest opłacalność uruchomienia takiego kanału sprzedaży w Polsce. Ubiegły rok dla sieci był czasem w którym wdrożonych zostało wiele rozwiązań, które ułatwiają klientom dokonywanie zakupów np. nowoczesne kasy samoobsługowe, możliwość płacenia za zakupu za pośrednictwem Apple Pay, darmowe Wi-Fi na terenie sklepu oraz bezpłatna aplikacja mobilna w której dostępne są m.in. specjalne oferty, przepisy czy lista zakupów.

W zeszłym roku Kaufland wprowadził również nowe kanały komunikacji tj. nowy format gazetki reklamowej w której wykorzystane zostały elementy wirtualnej rzeczywistości. W sklepach zauważyć można również nowe, wielkoformatowe ekrany na których wyświetlana jest oferta sieci oraz spoty reklamowe.

Obecnie na terenie Polski funkcjonuje 209 sklepów sieci Kaufland.

Kategorie: