Strona główna / Artykuły z branży / Inwestycje QUIOSQUE

Inwestycje QUIOSQUE

W modernizację i usprawnienia sklepów

W minionym 2019 roku, QUIOSQUE konsekwentnie rozwijał sieć sprzedaży. Powstało 15 nowych salonów - 7 własnych i 8 franczyzowych. Obecnie sieć sprzedaży liczy ponad 180 salonów, z czego połowa to sklepy partnerskie.

 

W pierwszym kwartale 2020 roku marka stawia przede wszystkim na modernizację i restrukturyzację istniejącej już sieci. QUIOSQUE jest obecny zarówno w dużych centrach handlowych, takich jak Galeria Młociny czy C.H. Madison, jak i w małych parkach handlowych, takich jak Łowicz czy Giżycko. QUIOSQUE rozwija się w całej Polsce. W minionym roku, na północy kraju otwarto salony w: Kosakowie i Gdańsku, w centrum kraju – Pruszkowie, Warszawie, Łowiczu, Kielcach i na południu w: Bielsko-Białej, Zgorzelcu i Sanoku. Na 2020 rok zaplanowano kolejne otwarcia. Marka stawia na mniejsze miejscowości. W planch jest otwarcie 10 nowych sklepów.

 

Na początku nowego roku QUIOSQUE skupił się na odświeżeniu i modernizacji istniejącej już sieci. W salonach QUIOSQUE dominuje jasna kolorystyka, subtelne, kobiecie elementy zaprojektowane specjalnie z myślą o odwiedzających je klientkach. Znajdziemy tam wiele udogodnień, takich jak większe przebieralnie, w tym te dedykowane dla matki z dzieckiem oraz specjalne miejsce dla osoby towarzyszącej.

 

QUIOSQUE nieustannie analizuje i odpowiada na potrzeby swoich klientek. Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie w ciągu dnia - w pracy czy poza nią. To właśnie dlatego kolekcje łączą ponadczasową elegancję z nowoczesnymi elementami. Dzięki temu ubrania i dodatki sprawdzają się zarówno podczas oficjalnych uroczystości jak i rodzinnych spotkań, czy weekendowego wypoczynku. W swojej ofercie firma proponuje odzież w rozmiarach od 36 do 48, realizując myśl przyświecającą marce „jesteśmy różne – jesteśmy piękne”.

Kategorie: