Strona główna / Artykuły z branży / Informatyzacja InPostu

Informatyzacja InPostu

Nowa aplikacja mobilna już dostępna

InPost wprowadził nowe rozwiązanie jakim jest aplikacja mobilna, działająca na systemie Android i IOS. W ramach aplikacji można skorzystać bezpłatnie z takich usług jak: opcja śledzenia statusu i drogi przesyłki, możliwość otrzymywania powiadomień w momencie kiedy zbliżymy się do Paczkomatu po odbiór przesyłki (200m, 500m, 1000m), generowanie kodów QR, dzięki, którym możliwy jest odbiór paczki w kilka sekund, możliwość obserwowania paczki własnej lub kogoś innego (np. kogoś z rodziny, znajomych) czy też opcja płatności za pobraniem. Wprowadzone udogodnienia to kolejny krok w realizacji zaawansowanej informatyzacji InPostu. Kurierzy rozwożący przesyłki zostali wyposażeni w nowoczesne tablety ułatwiające pracę, a Paczkomaty oferują coraz więcej dodatkowych usług, w tym również finansowych.

InPost nawiązał również współpracę z ZEBRA Technologies, dzięki czemu 3800 pracowników terenowych InPost zostało wyposażonych w komputery mobilne z ekranem dotykowym, które umożliwiają szybsze i bardziej precyzyjne dokonywanie zadań związanych z obsługą paczek. Dzięki temu rozwiązaniu wydajność dostaw wzrosła o 10%.

W 2018 roku operator logistyczny InPost dostarczył ponad 86 mln przesyłek, co dało wzrost o 52,5% więcej niż w roku 2017.

Kategorie: