Sieć widzi w tym duży potencjał
Sieć KiK przede wszystkim stawia na influencerów modowych i wnętrzarskich. Ubiegły rok sieć rozpoczęła Vip Shoppingiem – zamknięte wydarzenie dla zaproszonych influencerów na których czekało wiele atrakcji oraz niezapomniane zakupy. Instagram jest jednym z najprężniej rozwijających się serwisów społecznościowych, jest miejscem, które łączy w sobie np. znane marki, celebrytów, ale również i „zwykłe” osoby, które szukają rozrywki, informacji lub inspiracji. Niewątpliwie jest to miejsce dla rozwoju influencerów, a więc dzięki Instagramowi rozwija się influencer marketing.
W wyborze influencerów ważny jest jego odpowiedni dobór, zasięg realny oraz relacje z użytkownikami po to, aby jego działania wywołały założoną reakcję u obserwatorów. Działania podjęte z influencerami mają również odzew na profilu marki na Instagramie, gdzie liczba obserwujących dobija już do 100 tysięcy.
Na terenie Polski sieć KiK ma już ponad 260 sklepów. Ogólna liczba sklepów w Europie wynosi ponad 3500. Znajdziemy je m.in. w: Austrii, Czechach, Chorwacji, Holandii, Niemczech, Słowacji, Słowenii oraz we Włoszech. Oferta sklepów to odzież, biżuteria, zabawki, dodatki i tekstylia domowe.